Hoveddel Side topp

Møt Ridderrennets nye markedssjef

Stiftelsen VI sammen med Aker Solutions, Aker BP og Kværner har gått inn som nye samarbeidspartnere for Ridderrennet , og finansierer en ny heltidsstilling i Ridderrennet for to år.

Janniche Larssen Bockmann er ansatt som Ridderrennets nye markeds- og sponsoransvarlige, og startet 1. mai.

Generalsekretær Anne-Kristin Wadahl er godt fornøyd med at Bockmann takket ja til jobben. 

Det var svært mange godt kvalifiserte søkere til stillingen, og Janniche hadde de egenskapene vi så etter. Hennes erfaring fra salg og kommunikasjon i Amedia, som leder av Ringeriksmaraton i tillegg til hennes innsikt i digital utvikling mener vi vil bidra til sikre at Ridderrennet får en positiv utvikling, som igjen vil gi muligheter til å videreutvikle de tradisjonsrike arrangementene oppe på Beitostølen.  

Å bygge en organisasjon som er rustet for videre vekst og utvikling er viktig, slik at enda flere finner veien til våre arrangementer sier Wadahl.

Attraktiv arena

- Akerselskapene ønsker å være med på laget og bidra til å øke verdien av Ridderuka som en attraktiv arena for deltagelse og inkludering. Vi ser også store muligheter, og vil være tett på som samarbeidspartner slik at vi når målene vi har satt oss, sier Geir Glømmi i Aker Solutions.

- Dette må være en av Norges mest spennende jobber!

- Å bidra slik at vi kan skape rom for å videreutvikle Ridder-arrangementene og organisasjonen som sådan samtidig som vi ønsker å ta vare på den 56 år lange tradisjonen, er en svært motiverende oppgave å ta fatt på. Dette må være en av Norges mest spennende og givende jobber mener Janniche Larssen Bockmann.  

Sterk merkevare

- Som markedsansvarlig i Ridderrennet får jeg kombinert min yrkesfaglige bakgrunn og erfaring med et personlig engasjement på en flott måte. Jeg gleder meg til å få være med og utvikle en av Norges sterkeste merkevarer til å bety enda mer for enda flere, sier Bockmann. 

- Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgavene i Ridderrennet, og bidra til økonomisk vekst slik at vi sikrer fremtidens arrangement og rekruttering. 

Fakta om Janniche Larssen Bockmann

*Personlig
Janniche er 43 år, gift og har tre barn. 
Tidligere håndball spiller i Hønefoss

*Erfaring
Markedsøkonom fra Oslo Merkantile Høyskole
Salgsdirektør fra Amedia
Kommunikasjonsleder SMARTservice Norge
Arrangementsleder Ringeriksmaraton

*Interesser:
Sport og friluftsliv
Reiser og opplevelser

Side bunn

Søkeresultater

Sidebunn